Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
La reina Letizia ha presidit l'acte i els representants dels partits nacionalistes s'han absentat
La reina Letizia ha presidit l’acte que s’ha celebrat en el Congrés en record a la impulsora del sufragi femení, Clara Campoamor, amb motiu del 90 aniversari de l’aprovació de vot per a les dones. A l’acte han col·locat, en el saló que du el seu nom, l’escriptori de qui fou diputada i diversos objectes personals donats per la Fundació Clara Campoamor l’any 2006.
A més de la presidenta Meritxell Batet, també hi han participat la vicepresidenta primera del Govern, Carmen Calvo i la presidenta del Senat, Pilar Llop, a més dels portaveus dels diferents grups parlamentaris a excepció dels representants dels partits nacionalistes, que s’han absentat.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores