X

Homenatge d’Itàlia a les víctimes de la Covid-19

S'ha recordat a les més de 103.000 persones que han mort per la malaltia i que continuen augmentant en centenars cada dia

18/03/2021

Homenatge d’Itàlia a les víctimes de la Covid-19

88

Itàlia ha commemorat aques dijous el Dia Nacional de les Víctimes de la COVID-19 amb la presència del president del Govern, Mario Draghi.

L’acte s’ha celebrat a la ciutat de Bèrgam, que en els primers dies de març de l’any passat es va convertir en l’epicentre de la pandèmia a tot Europa, i ha esdevingut una de les regions més colpejades per la primera onada del coronavirus.

L’acte ha servit per recordar a les més de 103.000 persones que han mort per la malaltia i que continuen augmentant en centenars cada dia. Només ahir es van registrar 431 noves víctimes.

Comentaris:

(*) Camps obligatoris

EL MÉS LLEGIT

societat

Esfondrament mortal a Manacor

Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien

Esfondrament mortal a Manacor