Troben el cos sense vida d’Angelita Silva De Souza
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN

És un dels actes que se celebren per mor del Dia Internacional contra les Violències Masclistes
Aquest dissabte, al Jardí de les Dones de La Misericòrdia, a Palma, s’ha duit a terme una sembra col·lectiva, en homenatge a les dones i els infants assassinats. Des de 2021, en aquest jardí es planten roses i altres espècies. També hi ha una placa dedicada a la feminista Antonia Matamalas, que va morir enguany.
S’ha celebrat, també, el vintè aniversari de la Llei contra la violència masclista. Així mateix, ha tingut lloc la lectura d’un poema, en el qual es remarca que el sistema patriarcal afecta tothom.
Es tracta d’una convocatòria feta pel Moviment Feminista de Mallorca, en el marc dels actes amb motiu del 25N, el Dia Internacional contra les Violències Masclistes. Encara queda la novena manifestació nocturna, que surt a les 21 h d’aquest dissabte, des de la plaça de París de la ciutat.
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN
La Guàrdia Civil ha inspeccionat dos comerços i investiga quatre persones per delictes contra la propietat intel·lectual
Travessava el pas de vianants amb la seva família quan un cotxe els ha envestit
Vuit persones han resultat ferides, entre les quals dues dones traslladades en estat crític a l'hospital de Son Espases