Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
L'acte ha tingut lloc al Principal de Palma
Just quan es compleixen 25 anys de la mort de l’actor Xesc Forteza, el Teatre Principal de Palma s’ha omplit aquest divendres d’amics, familiars i seguidors d’aquest mestre de l’humor. Amb un emotiu acte d’homenatge han recordat una de les figures més enyorades de les arts escèniques de l’illa.
Xesc Fortesa, des de la dècada de 1940, va fer servir l’humor i la rialla per dur el teatre a pobles i ciutats de les Illes. La de comediant és potser la faceta més coneguda de l’actor, però, aquest divendres, aquells que l’estimaven també han recordat les seves gires internacionals i la seva cara més humana i íntima.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Una dona de 71 anys ha mort ennuegada amb el menjar
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Aquest dijous s'ha presentat l'acte i s'ha fet un assaig general