Esfondrament mortal a Manacor
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
Les celebracions s'han avançat al migdia a causa de les restriccions
Enguany, les celebracions de Cap d’Any s’han avançat des del migdia a causa de les restriccions de mobilitat nocturna. La gent ha cercat maneres de celebrar l’entrada de l’any nou.
En canvi, el centre de Palma avui horabaixa ha estat molt tranquil… Algunes terrasses tímidament plenes però, segons els restauradors, res a veure amb l’ambient d’avui migdia o amb el d’altres anys. A Santa Catalina, avui migdia les terrasses eren plenes a vessar de famílies i amics que han volgut celebrar plegats el darrer dia de l’any. Trobar-se per dinar ha estat l’alternativa per a molts que no es podran aplegar aquesta nit. La gran majoria passarà la darrera nit de l’any en parella o alguns, fins i tot, estaran tots sols.
Així i tot, avui vespre no hi faltaran les tradicions a taula, com els torrons, els quartos o les ensaïmades. Aquells que no han volgut cuinar, s’han decantat per comanar menús tancats a molts restaurants que n’ofereixen i que van dels dels 20 euros al centenar. Tot sigui per començar el 2021 amb bon peu.
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El jove que ha mort formava part de la Banda de Música de Manacor i era fill del pastor de l'Església Evangèlica Apostòlica del Nom de Jesús