Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

Ana Martínez presenta aquest dimarts a Madrid el llibre 'Pedro Horrach, el fiscal que puso en jaque a la corrupción'
L’exfiscal Pedro Horrach assegura en una entrevista a IB3 Notícies haver sentit molta pressió pel cas Nóos. “Els darrers quatre anys, des que vaig prendre la decisió de no imputar la infanta Cristina i recórrer contra les decisions del jutge instructor del cas Nóos, he sentit molta pressió. No és fàcil conviure amb uns mitjans de comunicació que dia sí i dia també posen en entredit la teva honorabilitat professional. Cada dia havia de sentir que era un ninot de la casa reial i del Govern, i no és agradable”, explica.
Ana Martínez autora de llibre sobre Pedro Horrach
La periodista Ana Martínez presenta aquest dimarts a Madrid el llibre ‘Pedro Horrach, el fiscal que puso en jaque a la corrupción’. Després de mesos d’entrevistes personals amb l’exfiscal, Martínez explica que considera Horrach una figura clau en la lluita contra la corrupció a les Illes Balears.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Farà rehabilitació per continuar el procés de recuperació
Als seus inicis dalt el cavall, ja li va tocar per sorteig ser caixer fadrí del bienni 1991-1992
La policia actua des de primera hora del matí a Palma, Llucmajor i Manacor