La publicació ha fet un reconeixement a la figura de Miquel Fluxà
Diferents personalitats del món turístic s’han donat cita en la celebració del trentè aniversari de la revista Hosteltur, especialitzada en el sector.
El president de la publicació, Manuel Molina, ha manifestat el seu compromís de continuar sent un mitjà de comunicació rigorós i compromès amb el sector turístic. Durant l’acte, que s’ha celebrat a l’hotel Valparaiso de Palma, s’ha volgut fer un reconeixement a la figura de Miquel Fluxà, president del grup Iberostar, per la seva trajectòria. Fluxà no ha pogut recollir el guardó en persona, ho ha fet la seva filla Glòria Fluxà.
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
Es tracta d'un britànic de 40 anys