Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
 
                        
                     
    
     
        
Empresaris turístics de l'illa creuen que és inoperativa, i els professors asseguren que només solucionaria el problema puntualment
 
                        Hotelers d’Eivissa asseguren que, tot i que la intenció és bona, no és viable perquè els resta rendibilitat: no és el mateix llogar per dies que per mesos. “Tenim cada vegada més requisits per complir, hem de pagar molt bé els treballadors i, a més, ara hem de baixar la nostra rendibilitat per oferir habitatge que hauria de ser residencial”, detalla Alícia Reina, que és presidenta a les Illes de l’Associació Espanyola de Directors d’Hotel.
A Comissions Obreres assenyalen que tot i que qualsevol ajuda és bona per pal·liar el problema de l’habitatge, aquesta hauria d’arribar a tots els treballadors, i no només als funcionaris. “És que els que venen a treballar als hotels no es mereixen l’ajuda? Ells sí que han de pagar lloguers desorbitats? A més, és un greuge comparatiu amb els funcionaris”, assenyala Consuelo López, que és secretària general del sindicat.
Per la seva banda, el sindicat de Treballadors de l’Ensenyament, STEI, assegura que només donaria resposta a aquelles persones que venen puntualment a fer feina a les Pitiüses, però que no resoldrà el problema de mancança de professionals als centres educatius. “Està bé, però no soluciona el problema en absolut. El que volem és que hi hagi persones que puguin venir aquí a crear el seu projecte de vida”, comenta Pere Lomas, delegat del sindicat a les Pitiüses. Els docents esperen també que es concreti més la proposta que ha plantejat el grup del PP al Parlament.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
 
                        
                    Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
 
                        
                    La víctima ha rebut diverses punyalades a la zona lumbar
 
                        
                    Es tracta d'una prova indiciària i que s'ha de corroborar en un laboratori
