Les obres del segon cinturó de Palma al Coll d’en Rabassa començaran a finals d’any
És una de les vies més congestionades d'Espanya, amb un volum de 188.000 vehicles al dia
Defensa que part de la societat ho avalaria perquè també resideix en aquestes zones
185
El sector hoteler de Menorca reclama que la recaptació de l’impost de turisme sostenible es destini també a la millora de les urbanitzacions. Consideren que aquestes zones requereixen d’inversions importants per al seu manteniment i per condicionar-les per acollir la gran demanda de turistes que tenen en temporada. A més, des de la patronal hotelera de Menorca defensen que destinar diners a les urbanitzacions comptaria amb l’aval de la societat menorquina, ja que una part també resideix en aquests nuclis.
Critiquen que la majoria de projectes que han de ser finançats amb l’ecotaxa no s’han fet realitat. Per això, reclamen a les administracions més implicació per a l’adequació i manteniment de les zones turístiques.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
És una de les vies més congestionades d'Espanya, amb un volum de 188.000 vehicles al dia
A la resta de l'illa és groc, manco al nord que no hi ha cap avís
Cort ha informat que el parc de la Ribera i el de Can Terrers romanen tancats des de les 13.00 hores, mentre que el parc de Bellver tancarà a partir de les 21.00 hores