110 l/m² a Mortitx i 78 l/m² a Santanyí, els registres més destacats de les tempestes d’aquest dijous
Les pluges que han afectat aquesta matinada les Balears han deixat valors acumulats importants de precipitació
Es proposa que passin a denominar-se "establiments d'allotjament d'interior"
El Govern vol evitar que els hotels de ciutat, també denominats com hotels ‘boutique’, puguin continuar emprant aquest apel·latiu, tant en les seves relacions comercials com en la cartelleria. La Conselleria de Turisme recorda que els allotjaments de turisme interior han de complir les mateixes exigències que els hotels i donar els mateixos serveis.
La mesura que enllesteix el Govern passaria per aconseguir que els hotels de ciutat deixin d’incloure’s dins el grup dels establiments d’allotjament hoteler per configurar un grup independent.
Tot i que des de Turisme s’apunta que es tracta d’un esborrany i que se cercarà el consens, aquesta possibilitat ha provocat les primeres reaccions de perplexitat en el sector. Adverteixen que deixaria fora molts allotjaments que haurien de deixar de vendre’s com a hotels i passar a ser establiments de turisme d’interior.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Les pluges que han afectat aquesta matinada les Balears han deixat valors acumulats importants de precipitació
Cort ha informat que el parc de la Ribera i el de Can Terrers romanen tancats des de les 13.00 hores, mentre que el parc de Bellver tancarà a partir de les 21.00 hores
A la resta de l'illa és groc, manco al nord que no hi ha cap avís