Joan Rabassa, de 17 anys, corona el pi de Pollença
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
La Pimeef i el Foment del Turisme recorden que caldran ajudes públiques per rescatar el sector
Els restauradors desconeixen quants negocis podran oferir menjar per endur-se’n la setmana que ve. Tampoc se sap quants bars i restaurants podran obrir terrasses al 30 per cent, ni com quedaria la situació dels establiments que s’hagin acollit a un ERTO, el 80 per cent dels 300 associats a la Pimeef, com ens explica en aquesta informació la seva vicepresidenta, Verónica Juan.
Al Foment del Turisme celebren que la gestió sanitària ha estat bona a les Illes, i consideren que seria negatiu no entrar en fase 1 la setmana que ve, com ja podrà fer segur Formentera. El seu president, Alejandro Sancho Ferrer, sap que encara no es podrà parlar de temporada i que les ajudes estatals seran imprescindibles en el sector turístic. Foment vol que la fase 1 es controli dia a dia i setmana a setmana, amb l’aplicació de tests massius a la població. Però veuen complicat que, amb ports i aeroports tancats, els hotels de l’illa pitiüsa obrin dins aquestes primeres fases.
Que hi hagi prou material sanitari i mesures de seguretat suficients per als treballadors desconfinats que s’incorporin dia 4 a la feina seran altres qüestions a resoldre aquests pròxims dies.
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
La celebració de Sant Antoni ha quedat a mitges
A Vila, es confirma que es coronarà el pi avui vespre, independentment de la pluja