Una parròquia de Palma acull famílies que han quedat sense sostre
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
A hores d'ara, hi ha tres establiments hotelers de la zona oberts
La reobertura d’hotels a Mallorca continua. Però, àrees turístiques com, per exemple, Cales de Mallorca presenten aquest aspecte. A dia 12 de juny, la zona està deserta i molta oferta complementària continua amb la persiana abaixada.
Esperen amb ganes l’arribada de turistes. A hores d’ara, hi ha tres establiments hotelers de la zona oberts. I això ho nota l’oferta complementària. Viuen en exclusiva dels visitants. Si no venen turistes, diuen, no tenen vendes.
Persianes baixades i aspecte desèrtic. És la imatge d’àrees turístiques com aquesta, Cales de Mallorca.
Són zones exclusivament enfocades al turisme. La manca d’aquest afecta no només als hotels sinó també l’oferta complementària.
Moltes botigues i locals de restauració han optat per no aixecar les persianes. Si els hotels no obren, ells no tenen vendes.
A hores d’ara, hi ha només 3 hotels oberts. Mentrestant, a la resta de l’illa, continuen obrint establiments. Ara mateix, dels 830 que hi ha associats a la Federació Hotelera de Mallorca, 455 estan oberts.
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
23 persones ateses, amb 4 ferits lleus, que han acabat a l'Hospital de Manacor
Emergències ha atès 677 telefonades anit passada, de les quals una setantena han estat incidents
Li varen perdre la pista per la zona de s'Aranjassa. Era de necessitat urgent trobar-lo, ja que necessitava medicació