La cantant Anna Ferrer, pregonera de Maó el 2026: “S’han de conservar els llocs de trobada”
El Pregó de les festes de la Mare de Déu de Gràcia serà aquest diumenge a les nou del vespre
Dirigida per l'eivissenca Carmen Vidal, l'obra conta la història de Diana, una jove que ha de lluitar contra l'esclerosi múltiple, coneguda també com la malaltia de les mil cares
A la pel·lícula ‘Hoy no es siempre’, Ana Vide interpreta una jove dissenyadora eivissenca que és diagnosticada d’esclerosi múltiple quan prepara la seva primera desfilada professional. Una nova realitat que es resisteix a acceptar, però que es va fer cada pic més i més present al seu dia a dia.
Malgrat el suport dels qui l’estimen i dels serveis sanitaris que es rebutja a utilitzar, la protagonista de ‘Hoy no es siempre’ s’umpl de pors i incerteses.
La llavor d’aquest projecte dirigit per Carmen Vidal i coproduït per IB3 Televisió és la història d’Estefania Serra, amiga i companya de classe d’Ana Vide, protagonista, i d’Ana Olívia Fiol, ambdues coproductores del curtmetratge. Estefania va ser diagnosticada d’esclerosi múltiple quan tenia només 13 anys i de llavors ençà ha recorregut el camí acompanyada sempre de les seves dues amigues.
‘Hoy no es siempre’ és el primer dels projectes audiovisuals que duen a terme per visibilitzar les persones que pateixen esclerosi múltiple. L’altra és el documental ’40 Tsunamis’, que estan acabant d’enllestir i on recullen testimonis de persones que pateixen esclerosi múltiple com ara el de la presidenta Marga Prohens.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El Pregó de les festes de la Mare de Déu de Gràcia serà aquest diumenge a les nou del vespre
El canvi també suposarà la tornada de les 130 places d'estacionament, que seran gratuïtes
El Govern ha obert diligències perquè no és segura