El secretari d'Organització de Podem ha defensat que Huertas va coaccionar el Consell Ciutadà autonòmic per afavorir Bachiller
L’expresidenta del Parlament i exdiputada de Podem, Xelo Huertas, ha dit durant el judici contra Podem que la formació “li tenia mania” i que haurien aprofitat “qualsevol pretext” per expulsar-la.
Huertas ha coincidit amb el secretari d’Organització de Podem, Alejandro López, qui ha assegurat que l’expresidenta de la Cambra va intentar coaccionar el Consell Ciutadà autonòmic per afavorir el laboratori de Salvador Bachiller.
L’investigador també ha assistit al judici oral en el qual es dirimirà si l’expulsió de Huertas de Podem va ser legal.
Segons fonts oficials, es descarta que el cos trobat pels tripulants d'una embarcació estigui relacionat amb aquest cas i l'operatiu continua activat per cercar la dona