Envestida d’un bus de l’EMT de Palma contra un taxi
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
El mallorquí queda setè a la semifinal amb un temps d'1:57.28
297
Hugo González de Oliveira s’ha ficat a la final dels 200 metres esquena al Mundial de natació que s’està disputant aquests dies a la ciutat japonesa de Fukuoka. El nedador mallorquí ha firmat un temps d’1 minut 57 segons i 28 centèsimes que li ha servit per acabar vuitè, però també per classificar-se per a la final i aconseguir la mínima pels Jocs Olímpics de París.
Aquest ha estat el seu millor temps a la prova des de l’any 2017. Mitja hora abans, el mallorquí s’havia quedat amb el gust amarg a la final dels 200 estils, on Hugo no ha trobat l’equilibri i, tot i anar de menys a més, no n’ha tengut prou per lluitar per les medalles.
D’aquesta forma, Hugo González de Oliveira ja té garantida la seva presència a París a dues modalitats: 200 estils i 200 esquena. Aquest divendres intentarà penjar-se una medalla als 200 esquena a partir de les 13.00 h.
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
La majoria dels clients són treballadors del sector de la construcció, tot i que ja comencen a arribar els primers turistes