Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Es tracta d'un late night científic, que s'ha estrenat aquest dilluns al Caixafòrum de Palma
Ja s’ha estrenat a Palma La Resistencia Científica. Un programa divulgatiu que dona a conèixer els projectes científics que es duen a terme a les Balears des de l’humor i la diversió. El sus s’ha donat amb un photocall per on han passat autoritats, presentadors i personatges emblemàtics de la ciència balear. Aquest late night és una iniciativa del Consell Superior d’Investigacions Científiques (CSIC) a l’arxipèlag.
S’estructura com els típics programes nocturns d’humor i entreteniment, però amb la ciència i la divulgació com a bandera. El presenta la periodista Margalida Mateu i compta amb col·laboradors com el Físic Barbut o Carol Comunica.
Fins aquest dijous, el Caixafòrum n’acollirà els quatre primers programes. El primer s’ha endinsat en la complexitat del món, de la mà del físic i investigador David Sánchez.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Una dona de 71 anys ha mort ennuegada amb el menjar
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Ha estat a l'estanc Can Ximet que ha venut un dècim del 06703