Ha estat un pregó original, que ha agradat molt i que ha tengut un vessant reivindicatiu. Els tres protagonistes de la sèrie d’IB3 “Mai neva a Ciutat”, Maria Bauçà, Esther López i Josep Orfila, han llegit 19 propostes, ja que el 2019 és any electoral i volen que els polítics les puguin tenir en compte. La més seriosa és la dels pregoners que han reclamat que a Palma no es matin dones, que la ciutat acabi amb aquesta xacra i, també, que durant les festes de Sant Sebastià no hi hagi abusos ni agressions. En clau d’humor, han proposat soterrar el carril bici i que es facin carrils per als patinets elèctrics o turistes. També que es construeixi una rèplica de la Seu al polígon de Son Castelló per evitar-ne la saturació.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa
El dispositiu, amb més d'un centenar d'agents de la Policia Nacional i la policia local de Palma, ha permès intervenir diverses substàncies estupefaents, doblers en efectiu i esbucar set punts de venda