Júlia Saura, autora d’unes carotes de Sant Joan que “fan festa”
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
El majorista manté els plans de reprendre els vols amb Alemanya a meitat de febrer i amb el Regne Unit pel març
161
El Regne Unit aixeca aquest dijous la majoria de les restriccions al país i a partir de l’11 de febrer donarà també via lliure als viatges. Un canvi que afecta de ple les Balears, pendents que vengui acompanyat d’un increment de reserves. “Sembla un segon primer de juliol. L’any passat els britànics ja ho varen intentar i ara hi tornen. És una bona notícia per a les Illes, és positiu”, ha dit el responsable de TUI a l’arxipèlag, Ian Livisey, en una entrevista a l’Informatiu Matí d’IB3 Ràdio.
Tot i l’optimisme, Livisey ha negat que això suposi un avançament de la temporada. “Reprendrem molt a poc a poc els vols amb el Regne Unit al març per anar augmentant-los després en vista a l’estiu. Amb Alemanya sí que començarem el programa a meitat de febrer, com és habitual”. El majorista tampoc no preveu arribar als nivells prepandèmics aquesta temporada, però sí a unes xifres semblants. “L’estiu de 2021 va ser millor que el de 2020 i aquest serà millor que el de l’any passat, però encara serà un estiu de transició”, ha conclòs.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027
El foc que es manté actiu és l'originat a la zona de Can Milec, a Muro, on mitjans de l'Ibanat romandran durant tota la nit sobre el terreny fent tasques de vigilància