CEIP Margalida Maria Socias? La comunitat educativa de sa Pobla debat sobre el nom de la nova escola
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
El BOIB ha publicat aquest dijous la correcció de les bases de la convocatòria d'aquesta plaça
L’IB-Salut rectifica i deixa d’exigir el certificat B2 de català per optar a dirigir la secció de Neurologia de l’Hospital Mateu Orfila de Maó. Allà on deia que s’havia d’acreditar el nivell de català, ara s’afegeix que també hi poden participar aquells candidats que no tinguin el certificat, de manera excepcional.
Per al sindicat de metges, la nova redacció de la clàusula és ambigua i demostra que no té sentit convertir el coneixement lingüístic en un requisit.
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació
Es tracta d'un reflex de la influència púnica a l'illa que els investigadors demanen preservar i protegir de possibles despreniments
El cos surava en avançat estat de descomposició