Joan Rabassa, de 17 anys, corona el pi de Pollença
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Es tracta dels curtmetratges Cala en Turqueta SA, del director menorquí Macià Florit; Coplillas por Bombay, de Jaume Miranda; i Youtuber, dels directors Pedro Deltell, Paula Galimberti i Gonzalo Piñán
A partir d’aquest divendres i fins al pròxim 18 d’octubre, IB3 oferirà en la seva plataforma digital “IB3 a la carta” tres dels curtmetratges més destacats de la Secció Oficial del Festival Internacional de Cinema de Menorca. Es tracta dels curtmetratges Cala en Turqueta SA, del director menorquí Macià Florit; Coplillas por Bombay, de Jaume Miranda; i Youtuber, dels directors Pedro Deltell, Paula Galimberti i Gonzalo Piñán.
Els tres curtmetratges van participar en la secció Balears en Curt de la Secció Oficial del festival, que es va celebrar el juliol passat. Ara, els tres curts es podran veure en obert a partir d’aquest divendres a les 9 del vespre.
Aquí en tens l’enllaç https://ib3.org/cinema
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
La celebració de Sant Antoni ha quedat a mitges
A Vila, es confirma que es coronarà el pi avui vespre, independentment de la pluja