Mor el resident de Formentera que estava en estat crític a causa d’una baralla
La Guàrdia Civil continua amb la investigació i, de moment, no han informat de la detenció del suposat agressor
El programa comença a les 17 h i s'allargarà fins passades les 21 h
IB3 desplegarà un dispositiu especial per retransmetre en directe l’eclipsi solar. Un dels punts principals de la retransmissió serà el far de Formentor. El dispositiu al far disposa de 7 càmeres (incloent-hi un dron i una grua) per enregistrar l’entorn i la reacció del públic. A més, s’ha instal·lat un sistema d’internet per satèl·lit per garantir la retransmissió del fenomen.
El programa especial coordinat pels serveis informatius arrancarà a les 17.00 h i s’allargarà fins passades les 21.00 h. Les vistes espectaculars de tota la Serra de Tramuntana en fan un escenari ideal per gaudir del fenomen. Una vintena d’equips cobriran l’arxipèlag des de terra, mar i aire fent ús de drons, telescopis, vaixells i coordinació amb la DGT i l’112.
La retransmissió serà presentada per Sílvia Pol i Toni Rigo, amb les explicacions del meteoròleg Dani Capó. Durant el minut i mig que durarà l’eclipsi total, s’emetran imatges de les quatre illes i gràfics en temps real. A les 21.10 h continuarà la informació a l’informatiu del vespre. Prop d’una quinzena d’astrofísics i astrònoms de la Universitat de les Illes Balears (UIB) han instal·lat els seus telescopis a la terrassa del far de Formentor per seguir el moviment del sol.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La Guàrdia Civil continua amb la investigació i, de moment, no han informat de la detenció del suposat agressor
El decret no aclareix què és un fons voltor i estableix que no es podrà comprar per davall del 70% del valor de l'immoble
El rebuig dels quatre partits deixa sense efecte les mesures del Govern i obri un nou escenari polític per a la legislatura