Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Dirigit per David Fernández, explica la lluita del mallorquí Tomeu l'Amo per demostrar que un quadre que va comprar en un antiquari en l'any 1989 és obra de Salvador Dalí.
IB3 Televisió emet avui, just en acabar l’informatiu vespre, el documental “La clau Dalí”. Dirigit per David Fernández, explica la lluita del mallorquí Tomeu l’Amo per demostrar que un quadre que va comprar en un antiquari en l’any 1989 és obra de Salvador Dalí.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat