Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

El programa emetrà 11 nous capítols amb els personatges i els espais més emblemàtics de les Pitiüses
Després de 10 anys l’equip d’Entre pins i savines s’ha retrobat per fer una nova temporada. Aquest programa descobreix indrets de les Pitiüses i personatges que formen part de la seva història.
En el primer capítol, que s’emetrà aquest vespre, un dels primers llocs que visitarem en exclusiva és l’interior del Parador d’Eivissa, el primer parador de les Illes Balears. Així que ja ho sabeu, avui vespre teniu una cita a les 22.30 hores a IB3 Televisió.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat