El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
Un documental sobre la sindicalista del Molinar i víctima de la repressió franquista Aurora Picornell
IB3 estrena aquest diumenge vespre, a partir de les 21.40 hores, ‘Totes les Aurores’, el documental sobre la sindicalista del Molinar i víctima de la repressió franquista Aurora Picornell. Permetrà a l’espectador fer un recorregut sobre la seva vida i li descobrirà aspectes fins ara desconeguts de la feminista.
Aurora Picornell va ser la promotora del primer dia de la dona treballadora a les Balears, i va formar part de diverses organitzacions comunistes. Però quan va esclatar la Guerra Civil, la varen empresonar als Caputxins de Palma. Fins que la varen assassinar la nit de Reis del 1937. Varen trobar les seves restes l’octubre de l’any passat al cementeri de Son Coletes.
Aquesta és part de la història que s’explica al documental ‘Totes les Aurores’. Però van més enllà. A través de la interpretació de l’actriu Agnès Llobet, expliquen qui va ser realment i com la sindicalista del Molinar s’ha convertit en tot un símbol. També hi ha els testimonis de persones que la varen conèixer, d’historiadores i d’investigadores.
Podreu mirar ‘Totes les Aurores’ aquest diumenge vespre a IB3 Televisió, a partir de les 21.40 hores.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits