Detengut un professor interí d’un institut d’Artà per presumptes tocaments a una alumna
Els fets haurien tengut lloc al despatx del docent i la Conselleria l’ha suspès de funcions fins a final de curs
'Margalida' es podrà veure a les 21.30 hores a IB3 Televisió
IB3 estrena aquest diumenge vespre ‘Margalida’, un documental de Constança Amengual i Francesca Mas que narra la història de Margalida Bover. Fou la companya de vida de l’anarquista Salvador Puig Antich, condemnat a mort i assassinat durant la dictadura franquista.
“Hola, xiqueta. Se’m fa molt estrany escriure’t, doncs enyoro els teus ulls entremaliats quan miraven, sense paraules, ens ho dèiem tot”. Aquestes paraules només són per na Margalida, que va desaparèixer després de l’assassinat del seu estimat, Salvador Puig Antich, el 1974. 50 anys després, la seva història veu la llum amb el documental de Constança Amengual i Francesca Mas. Una història que neix del misteri d’una cançó de Joan Isaac, que parla d’una dona desapareguda que, amb vint anys, viu la mort del seu amant.
‘Margalida’ es podrà veure a les 21.30 hores a IB3 Televisió. I, a continuació també es projectarà la pel·lícula ‘Salvador Puig Antich’, de Manuel Huerga.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els fets haurien tengut lloc al despatx del docent i la Conselleria l’ha suspès de funcions fins a final de curs
S'hi ha duit a terme un simulacre i s'hi han fet obres de millora, limitades a aquest diumenge
Armengol assegura que l'informe de l'UCO corrobora el que ella sempre ha declarat en les comissions d'investigació i davant els tribunals