Els conductors professionals podran accedir a la jubilació anticipada
30 anys cotitzats, 9 dins el sector, són els requisits

Alonso Caparrós presenta el programa per a la televisió castellanomanxega
Alonso Caparrós ha estat el presentador triat per conduir el programa “Yo sé + que tú” per a la televisió de Castella-la Manxa, que s’ha estrenat aquest dilluns migdia. “És un showman, una persona molt estimada”, diu el director del programa, Àngel Aguiló.
La versió d’IB3 del programa farà ara sis anys. “I que el programa cridi l’atenció a altres televisions autonòmiques, per a nosaltres, és una alegria”, assegura Aguiló, que considera que això ha de servir als professionals del sector a les Balears “per tenir amor propi, per veure que es fan coses que estan molt bé”.
A Castella-la Manxa lluitaran per obrir la caixa forta de “Yo sé más que tú” cada migdia a les 13.10 h, just abans de l’informatiu.
30 anys cotitzats, 9 dins el sector, són els requisits
Els agents de la Policia Nacional de Maó han escorcollat un domicili al carrer de Vasallo
El conductor del tractor ha resultat il·lès
Missatges de WhatsApp, fotos familiars i testimonis han servit perquè l'Audiència capgiri el testament