Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Es faran visites guiades per a joves i persones majors
El Consell de Mallorca i l’Ens Públic de Radiotelevisió de les Illes Balears, IB3, han signat un conveni de col·laboració amb l’objectiu d’acostar la televisió pública balear a la ciutadania. Aquest acord permetrà dur a terme visites guiades gratuïtes a les instal·lacions d’IB3, adreçades, per primera vegada, a les associacions de persones majors i també als joves de Mallorca.
L’objectiu és que la ciutadania pugui conèixer de primera mà la història d’IB3, el funcionament del servei públic de comunicació i el procés d’elaboració dels continguts de televisió, ràdio i plataformes digitals. Les visites no només mostraran els espais físics d’IB3, sinó que també explicaran la seva funció com a mitjà públic, permetran conèixer els professionals i presentadors que hi treballen i fomentaran una participació activa de la ciutadania en el coneixement del servei públic de comunicació.
El Consell de Mallorca assumirà el compromís de coordinar-se amb les associacions de persones majors i de joves, organitzar els grups i el calendari de visites i difondre aquesta col·laboració a través dels canals institucionals.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
La mare de la víctima, la principal acusada, no s'ha presentat a la lectura del veredicte