Investiguen l’aparició de tres cadàvers surant en aigües de les Balears
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu

La radiotelevisió pública difondrà algunes de les obres més importants del Principal mentre que el teatre posa les seves instal·lacions a disposició de l'ens per a presentacions i enregistraments
Aquest divendres s’estrena al teatre Principal de Palma la nova sèrie de ficció d’IB3 Televisió ‘Mai neva a ciutat’. Aquesta projecció és la primera col·laboració entre el Principal i la radiotelevisió pública de les Illes després del conveni signat aquest dijous i pel què ambdues entitats es comprometen a ser finestra i altaveu de les propostes culturals que formen part de les seves programacions.
Així, a partir d’ara, IB3 difondrà algunes de les obres més importants del Principal mentre que el teatre posa les seves instal·lacions a disposició d’IB3 per a presentacions i enregistraments.
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament
Segons assenyalen, la infraestructura condiciona el creixement d'un sector amb demanda, diuen, d'aquestes embarcacions recreatives de grans dimensions