Cort cancel·la tots els actes oficials de les festes de Sant Sebastià
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
Dilluns s'emetrà en directe el programa tant per IB3 Ràdio com per IB3 Televisió
Imatge d'arxiu.
103L’ens de radiotelevisió pública de les Illes Balears, IB3, emet aquest dilluns 15 en la televisió i en la ràdio un debat electoral en directe de cara als comicis generals del 28 d’abril en el qual participaran els candidats al Congrés per les Balears del Partit Popular, PSIB-PSOE, Unides Podem, Ciutadans i Veus Progressistes que serà en directe a partir de les 21.45 hores.
El debat durarà 90 minuts i serà conduït per la periodista Elena Serra, qui moderarà les intervencions dels candidats respecte a diferents blocs temàtics.
El debat compta amb la participació confirmada de la candidata al Congrés pel PP de Balears, Margalida Prohens, el candidat del PSIB-PSOE, Pere Joan Pons, la candidata d’Unides Podem, Antònia Jover, el candidat de Cs, Joan Mesquida, i el candidat de la coalició Veus Progressistes, Guillem Balboa.
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
El president del Consell, Dolfo Vilafranca, sosté que la mesura es vol aplicar de manera gradual i sense generar conflictes amb les empreses de lloguer de vehicles ni les navilieres
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca