Ha mort la dona de 70 anys ferida greu en l’explosió de gas a una casa des Migjorn Gran
La víctima estava ingressada a l’UCI de l’Hospital Mateu Orfila amb cremades molt greus
Divendres i dissabte de 21.00 hores a les 00.00 hores
114
Els pròxims 15 i 16 de juny, Es Baluard de Palma torna a acollir l’edició d’un dels festivals més consolidats del circuit de directes illencs en aquest format.
Vuit bandes d’enorme talent que van des del pop fins el rock passant per folk o l’americana, ompliran el recinte illenc amb l’habitual dosi de qualitat, originalitat i possibilitat de descobriment de grans formacions que cada any –i ja en van set- ens posa a l’abast des del Summer Pie Festival.
Pes local i internacional a parts iguals, grans cançons en directe, ubicació privilegiada a Ciutat i molt bon ambient són cada any ingredients d’un esdeveniment que IB3 Ràdio, a través de dos programes especials de 3 hores de durada cadascú, s’encarregarà una vegada més d’acostar al públic.
Entrevistes amb els protagonistes, la música dels concerts d’Ombra, Frankie Lee, Jane Yo, L’espinale, Flats and Sharps o Loud Mountains, formaran part d’aquests especials en directe i per stream conduïts per Joan Trias i Tito Fuster des del set de la ràdio pública instal·lat en el mateix recinte del festival; uns especials en els que fer aturada al retorn exclusiu dels mallorquins Los Valendas o la visita en doble format i en doble concert (elèctric i acústic) dels britànics The Magic Numbers.
Divendres i dissabte de 21.00 hores a les 00.00 hores, IB3 al setè Summer Pie Festival. A més, podreu seguir el programa especial d’aquest divendres per streaming al canal de directes d’IB3: IB3.org/directe.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima estava ingressada a l’UCI de l’Hospital Mateu Orfila amb cremades molt greus
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
La reforma ha suposat una inversió de 3,4 milions d'euros