X

IB3 rep la primera visita guiada per a la gent gran fruit del conveni amb el Consell de Mallorca

Més de cinquanta membres de l'Associació de Gent Gran de s'Alqueria Blanca i Portopetro han recorregut els platós de televisió, la redacció i els departaments de perruqueria i maquillatge. També han tengut l’oportunitat de saludar els presentadors

08/04/2026

IB3 rep la primera visita guiada per a la gent gran fruit del conveni amb el Consell de Mallorca

34

Més de cinquanta membres de l’Associació de Gent Gran de s’Alqueria Blanca i Portopetro han visitat les instal·lacions d’IB3 Televisió. És la primera visita guiada per a gent gran fruit del conveni de col·laboració amb el Consell de Mallorca. A la visita hi ha assistit Toni Fuster, conseller de Presidència del Consell de Mallorca, Sandra Morell, directora insular de Coordinació, Hermosinda Isabel Mariño, directora insular de Promoció Sociocultural, i Josep M. Codony, director general de l’EPRTVIB.

Durant la jornada, els participants han recorregut els diferents espais d’IB3: els platós de televisió, els controls de realització, la redacció, l’àrea tècnica i els departaments de perruqueria i maquillatge. També han tengut l’oportunitat de saludar els presentadors i conèixer de primera mà la feina dels professionals que fan possible la producció de notícies, programes i continguts culturals per a tota la comunitat.

La iniciativa vol acostar els ciutadans a la història i la tasca diària d’IB3, oferint una experiència educativa i cultural que permet comprendre el funcionament d’un servei públic de comunicació audiovisual. Fins a l’estiu s’han programat onze visites més, i el programa continua obert a les associacions de gent gran de Mallorca.

Comentaris:

(*) Camps obligatoris

EL MÉS LLEGIT