Detenguda una persona per un atropellament mortal a Cala Mesquida
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
S'emetrà a partir del pròxim dissabte, a les 08.50 hores, amb les veus de Tomeu Penya i Anna Moliner. La sèrie consta de 26 capítols, de 7 minuts cadascun
501
El pròxim dissabte, 15 d’octubre, arriba a IB3 Televisió l’estrena de la sèrie musical d’animació ‘Jasmine i Jambo’. Compta amb les veus del artistes Tomeu Penya i Anna Moliner i consta d’un total de 26 capítols, de 7 minuts cadascun. Està dirigida a tots els públics, però especialment al públic infantil comprès entre els 0 als 6 anys, i s’emetrà en bloc de dos capítols, a partir de les 08.50 hores.
Els protagonistes són dos amics apassionats per la musica. De fet, viuen a un lloc on tot és completament musical: Soundland. La música i les cançons van a càrrec de Marc Parrot. La sèrie està dirigida per Sílvia Cortés i produïda per Marta Alonso.
Aquesta nova aposta d’animació ja ha obtingut el gran premi a la millor sèrie internacional al Festival Ecran Jeunesse. Ha estat coproduïda per Teidees i TV3; a més, compta amb la participació d’IB3 i l’Institut Català de les Empreses Culturals (ICEC).
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
Tenia 53 anys i fa prop d'un any li van diagnosticar una malaltia
La selecció espanyola torna a fer història i es proclama campiona del món per segona vegada després de derrotar l'Argentina per 1 a 0 a la pròrroga, gràcies a un gol de Ferran Torres al minut 106