Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

Sis hores i mitja diàries de continguts nous
A la una del migdia d’aquest dilluns, s’estrenarà “Illes i Pobles”, un nou espai dels serveis informatius dedicat a les notícies de proximitat i continguts més municipalistes. Una de les prioritats d’aquest programa serà obrir una finestra al dia a dia de tots els pobles i barriades de l’arxipèlag. Nofre Pasqual presentarà el programa que tendrà connexions diàries amb les delegacions d’IB3 a les Illes.
El mateix dia, a les 20 hores, començarà “Méteo, temps i natura”. En aquest cas, serà Miquel Salamanca, una de les cares més conegudes d’IB3, qui ens acostarà de manera didàctica i entretinguda l’entorn natural i la seva relació amb els humans. Al programa es parlarà d’efemèrides, excursionisme, parenòstic, astronomia, fotografia, meteorologia i també de la previsió del temps. Col·laboraran en aquest nou programa diversos experts que ens ajudaran a entendre les curiositats del nostre entorn.
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç