IB3 va aconseguir durant el dia de Sant Antoni un 9,9 per cent d’audiència. És el màxim registrat durant la jornada per les cadenes de televisió que emeten a les Illes. Ho feu possible la programació especial: informatius, programes i les retransmissions de les Beneïdes de Muro i el Pi de Pollença. El pic d’audiència va ser a les 22.06 del vespre, moment en què s’emetia l’especial del Pi de Pollença, amb un quota del 16,9 per cent.
Sant Llorenç, Manacor, sa Pobla, Artà, Capdepera, Ferreries, Sant Antoni de Portmany, Algaida, Pollença, Muro, Ciutadella. Prop de 150 persones han treballat sense descans aquests 2 dies per fer possible que arribassin a les llars les festes de Sant Antoni, que se celebraven a tot l’arxipèlag. Han estat 28 hores de directe a la televisió i 7 a IB3 Ràdio des de la la revetla, el dilluns, 2 unitats mòbils, 2 vehicles de transmissió per satèl·lit, 1 dron, 17 motxilles de transmissió 4G i 35 càmeres.
Segons les dades d’audiència, IB3 ha acumulat aquest Sant Antoni 300.000 espectadors amb la seva cobertura arreu de les Illes. És el millor resultat en un Sant Antoni des del 2014.
El cos, quasi momificat i encara per identificar, va ser localitzat a l'interior d'una caseta abandonada ubicada entre Can Picafort i Son Serra de Marina
La seva principal reivindicació continua sent l'equiparació salarial amb la resta dels treballadors públics del seu sector, i exposen que la mitjana de diferència de sou és de 500 euros