El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
El personal de cabina Ryanair aturaran també el 25 i 26 de juliol
136
Continuen els avisos de vaga de companyies aèries per l’estiu. Iberia anuncia vaga els dies 27 i 28 de juliol i el 3 i 4 d’agost. El personal de terra de la companyia a Barcelona aturarà durant quatre dies a l’Aeroport del Prat.
Així ho ha anunciat el comitè d’empresa que denuncia sobrecàrrega de feina i incompliments sistemàtics dels acords als quals han arribat amb els sindicats.
Recordem que just abans, el 25 i 26 de juliol, els pilots i el personal de cabina de Ryanair, han anunciat també aturades. La vaga es farà de manera conjunta a Espanya, Portugal, Itàlia i Bèlgica.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits