Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

Inspecció Laboral ha sancionat l'empresa per una infracció laboral de discriminació de gènere
Fins ara, totes les candidates que aspiraven a treballar a la companyia de viatges IBERIA havien de sotmetre’s abans a una prova d’embaràs. Aquesta pràctica així com preguntar sobre la situació personal de l’aspirant és il·legal ja que atempta contra la privacitat de la persona i constitueix una discriminació per gènere. Per aquest motiu, la Conselleria de Treball ha sancionat l’empresa amb una multa de vint-i-cinc mil euros per infracció laboral molt greu.
IBERIA va presentar al·legacions, ja que assegurava que l’objectiu de les proves es feia amb la intenció de complir la Llei de prevenció de riscos laborals. Segons l’empresa, l’objectiu era protegir les treballadores i no assignar tasques que posassin en risc la seva salut o la del fetus. Tanmateix, la Llei de prevenció s’aplica una vegada la persona ja ha estat contractada però mai abans, per tal de no incórrer en aquest tipus de discriminacions.
Després de rebre multitud de crítiques a les xarxes socials, IBERIA ha enviat un comunicat en què assegura que deixarà d’incloure la prova d’embaràs en el reconeixement mèdic previ a la contractació. D’altra banda, la Conselleria de Treball en col·laboració amb el SOIB i l’Institut Balear de la Dona duen a terme inspeccions periòdiques per evitar aquest tipus d’infraccions. La majoria de les discriminacions per gènere es troben en els mateixos anuncis d’ofertes de feina.
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç