Júlia Saura, autora d’unes carotes de Sant Joan que “fan festa”
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
Algunes de les 150 alumnes de Penélope Bonilla participen en la iniciativa
El desastre que ha causat el volcà Cumbre Vieja a La Palma ha impactat arreu… Na Penélope Bonilla és entrenadora d’acrobàcies aèries en un centre esportiu de Santa Eulària, l’Ibiza Arte Aéreo. Fa unes setmanes, veïent les imatges del volcà de La Palma, va decidir aportar el seu gra de sorra amb un calendari solidari.
En aquest calendari, hi colaboren algunes de les 150 alumnes de l’Escola Ibiza Arte Aéreo. També hi han participat els fotògrafs Christian Guasch i Dave Suñol, en diverses sessions en llocs emblemàtics d’Eivissa. La resposta ha estat excel·lent i més de 20 establiments hi han col·laborat de manera directa.
En total, s’editaran 250 calendaris, que costaran 6 euros i que suposaran uns 1.500 euros en total, que s’entregaran a la Creu Roja de La Palma.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027
El foc que es manté actiu és l'originat a la zona de Can Milec, a Muro, on mitjans de l'Ibanat romandran durant tota la nit sobre el terreny fent tasques de vigilància