Un cap de fibló provoca danys a Binissalem, Marratxí i a Can Valero de Palma
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes

Activitat emmarcada dintre del Dia Mundial de Reciclatge que se celebra avui divendres
L’entitat ecologista IbizaPreservation ha fet diverses activitats amb motiu del Dia Mundial del Reciclatge, que se celebra avui divendres.
L’elaboració d’un mural de plàstic al Baluard de Santa Llúcia ha estat una de les principals activitats. Dissenyat per l’artista Maya Vericad. Han fet servir 60.000 taps de plàstic, més de 116 quilos de taps, recollits només en dos mesos en diversos punts de recollida com comerços o biblioteques.
Una iniciativa que pretén denunciar l’ús massiu de plàstic en la societat i que ha aconseguit que alguns comerços es replantegin l’ús d’aquest material tan contaminant, segons ha explicat la directora de Ibiza Preservation, Inma Saranova.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes