Diferents empreses que feien feina en la reforma d’un hotel a Manacor s’enfronten a sancions de més de 640.000 euros per tenir personal en situació irregular. De les més de 380 persones identificades per la Policia Nacional i Inspecció de Treball en una visita a les obres, 64 no tenien els papers en regla. Durant l’operatiu també detengueren tres treballadors d’origen pakistanès per dur documentació falsa.
La presidenta s'ha reunit amb el president del Govern central per parlar sobre finançament, condonació del deute i migració en una reunió que ha tengut lloc aquest dimecres
El canvi s'adapta a la Llei de capitalitat, que fixa que la denominació oficial de la ciutat és només Palma. Ara s'obri un període d'al·legacions abans que la modificació es pugui aprovar de manera definitiva.