El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
180 alumnes de 1er i 3er d'ESO del centre educatiu de Vila participen en l'experiència finançada per l'Ajuntament d'Eivissa
Després de Calvià, el municipi d’Eivissa de Santa Maria serà el segon a les Balears (i el primer a les Pitiüses) a implementar als seus instituts i col·legis el programa TEI, Tutoria entre Iguals.
Es tracta d’una iniciativa educativa, pionera a tot Espanya i al món, que implica els alumnes de major edat perquè protegeixin els més joves, i entre tots, evitar situacions de violència o assetjament.
A l’IES Santa Maria, els alumnes de tercer d’ESO voluntaris fan de tutors d’algun company de primer de secundària, dos anys més joves. Els acompanyen i fan de mitjancers en els seus conflictes, parlen amb l’altre alumne implicat en el problema i, si fa falta, amb el seu alumne-tutor. Com a darrer recurs, demanen ajuda al coordinador del TEI, un professor del centre.
Ha presentat el programa la regidora de Benestar Social i Educació, Carmen Boned, acompanyada de Maria Teresa Marí, directora de l’institut, i del creador del programa TEI, Andrés Bellido González.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles