La visita del líder de Podem a la presó acosta postures però no tanca el suport d'ERC als Pressupostos
Esquerra Republicana manté que no negociarà els Pressupostos si no hi ha un gest cap als polítics presos. Així li ho ha transmès Oriol Junqueras a Pablo Iglesias en la visita que el líder de Podem li ha fet a la presó.
Iglesias s’ha desplaçat fins al centre penitenciari de Lledoners per intentar desbloquejar la negativa dels independentistes. No ho ha aconseguit però ambdues parts han admès que la trobada ha estat útil i ha generat empatia. Iglesias insta ara Pedro Sánchez a moure fitxa per salvar els comptes públics.
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa fins a set persones ferides de diversa consideració