Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

El ministre de Sanitat, Salvador Illa, ha assegurat que amb les dades conegudes es pot assegurar que ja s’ha aconseguit superar el pic del coronavirus a Espanya. Illa també ha afirmat que l’objectiu que es marca el seu departament per a aquesta setmana és “doblegar la corba” de nous contagis.
El ministre ha agraït el “magnífic compliment” dels ciutadans espanyols respecte a les restrictives mesures de moviments que ha imposat el Govern des del decret de l’Estat d’Alarma, així com als sanitaris per la seva tasca en primera línia contra la Covid-19.
Malgrat tot Illa ha recordat que se segueix en fase de confinament i que no s’ha iniciat cap procés de desescalada ni han finalitzat les restriccions a la circulació.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys