Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El nou titular del ministeri prendrà possessió del càrrec dimecres davant el Rei
El ministre de Sanitat, Salvador Illa, deixarà demà el seu càrrec per centrar-se en la campanya electoral de les eleccions catalanes com a candidat del PSC. El president del Govern, Pedro Sánchez, donarà a conèixer el seu substitut, després de la reunió del Consell de Ministres.
Dimecres, el nou titular del ministeri prendrà possessió del càrrec davant el Rei en un acte al Palau de la Zarzuela.
Mentrestant, Illa i Sánchez han visitat l’Agència Espanyola de Medicaments i Productes Sanitaris. A la seu de l’agència han mantingut la reunió del Comitè de Seguiment del Coronavirus, amb l’assistència de la ministra de Política Territorial i Funció Pública, Carolina Darias, que sona com a substituta d’Illa al capdavant de Sanitat.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles