Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
El porter del Poblense va viure una situació similar amb la Penya Esportiva el curs 2017-2018
El Poblense necessita un miracle per poder aconseguir la permanència a la Segona Divisió Federació. Per assolir-la una de les claus serà mantenir la porteria a zero. Hem estat amb el porter del conjunt blaugrana, Imanol Elías. El navarrès vol lluitar fins al final.
Queden 2 partits, 6 punts en joc. Per aconseguir la permanència el Poblense ha de fer ple de victòries i esperar als resultats dels seus rivals. Una carambola, diu Imanol Elias, que no veu impossible.
El porter navarrès ja va viure una situació similar la temporada 2017-2018 amb la Penya Esportiva. El conjunt pitiús va descendir a Tercera contra l’Ebro a falta de dues jornades. Amb un final dramàtic. Els pitiüsos fallaren un penal al 88 i encaixaren el 2 a 1 un minut després.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros