Un miler de persones, afectades per una apagada elèctrica a Platja de Palma
Alguns establiments comercials quantifiquen les pèrdues en milers d'euros
El porter del Poblense va viure una situació similar amb la Penya Esportiva el curs 2017-2018
El Poblense necessita un miracle per poder aconseguir la permanència a la Segona Divisió Federació. Per assolir-la una de les claus serà mantenir la porteria a zero. Hem estat amb el porter del conjunt blaugrana, Imanol Elías. El navarrès vol lluitar fins al final.
Queden 2 partits, 6 punts en joc. Per aconseguir la permanència el Poblense ha de fer ple de victòries i esperar als resultats dels seus rivals. Una carambola, diu Imanol Elias, que no veu impossible.
El porter navarrès ja va viure una situació similar la temporada 2017-2018 amb la Penya Esportiva. El conjunt pitiús va descendir a Tercera contra l’Ebro a falta de dues jornades. Amb un final dramàtic. Els pitiüsos fallaren un penal al 88 i encaixaren el 2 a 1 un minut després.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Alguns establiments comercials quantifiquen les pèrdues en milers d'euros
Ciutats com Barcelona o París es preparen per a episodis de calor extrema
El 12 d'agost també es tancarà el bosc de Bellver i es restringirà l'accés a Na Burguesa, pel risc d'incendis