Polèmica a la World Travel Market pels preus turístics d’Eivissa
IB3 Música
Ja s’ha donat el sus a la segona edició del festival Barnasants. I ha estat amb un concert d’Imaràntia, el grup encapçalat per la formenterenca Maria José Cardona, exmembre del grup 4 de Copes. Presenten el seu segon disc, on la cantant es retroba amb el seu esperit rocker.
Aires formenterencs és el que es respira quan Imaràntia puja a l’escenari. El seu segon disc, ‘Obre les ales’, traspua un missatge optimista en uns temps convulsos. Aquest treball torna als orígens rockers de Maria José Cardona. Apel·la al seu intimisme i continua conservant el component folklòric que la lliga a Formentera.
Miquel Brunet, Pep Lluís García, Eduard Riera i Maria José Cardona, ens conviden a obrir les ales. I a fer volar l’alegria, per reconciliar-nos amb nosaltres mateixos.
02 11 2022
Aquest dimecres se celebra la gala que organitza Enderrock i l'OCB i que podreu seguir a IB3
El grup mallorquí fa una mirada "cap a l'adolescència": "La gent que ha crescut escoltant Anegats, ara té 30 anys"
Recull el seu testimoni en un llibre que ha presentat aquest dimarts al Bar Flexas de Palma
El cantautor català actua aquest dijous a Son Fusteret, a Palma