Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
La manca de revisions fa que es treguin al mercat edificis que no tenen garantida la seva solidesa estructural
A Menorca no es fan les inspeccions tècniques en els immobles de més de 50 anys, on és obligatori per llei. Ho asseguren responsables d’algunes de les immobiliàries principals de l’illa. Expliquen que ni els propietaris l’aporten, ni els llogaters ni els compradors la reclamen, a diferència del que passa amb la certificació energètica.
Una valoració que comparteixen els arquitectes, que afegeixen que els únics propietaris que encarreguen aquesta inspecció tècnica són aquells qui cerquen ajuts públics. També adverteixen de la importància de revisar l’estat dels edificis de més de 50 anys.
A més, l’increment constant del preu dels lloguers, a l’entorn d’un 15 per cent en el darrer any a Menorca, provoca que cada cop hi ha més persones vivint precàriament: pisos més cars i, sovint, en pitjors condicions. Aquest augment es tradueix també que a Menorca cada dos dies es fa fora de casa persones que viuen de lloguer i cada quatre hi ha desnonaments per impagament d’hipoteques.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Els altres tres detinguts en la darrera operació contra el narcotràfic a Son Banya han quedat en llibertat
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Més de mig miler d'alumnes de Mallorca reben un premi a l'esforç i el rendiment acadèmic