La respiració, frases d’autoprotecció i altres eines perquè els bombers puguin gestionar les emocions en situacions crítiques
Amb l'objectiu de protegir la seva salut mental, reben un curs per part d'una psicòloga d'emergències

L'Ajuntament reconeix aquesta mancança a algunes zones i promet solucionar-ho en unes setmanes
Aquesta temporada l’Ajuntament de Calvià no té cadires amfíbies a bastament a les seves platges urbanes, una barrera que impedeix a les persones amb mobilitat reduïda accedir a la mar. És l’alerta que llança ‘Impulsa Igualtat’, que aglutina sis entitats compromeses en la defensa del dret de les persones amb discapacitat física.
L’Ajuntament de Calvià assegura que les platges de Son Maties i Santa Ponça estan completament adaptades i amb socorristes especialitzats en assistència a persones amb mobilitat reduïda, tot i que també reconeix aquesta mancança en altres zones del municipi i promet solucionar-ho en unes setmanes.
Des de l’entitat recorden que a les Balears viuen 70.000 persones amb discapacitat física i insisteixen també en la importància de crear l’Oficina d’Accessibilitat Universal, que permetria actuar davant les faltes municipals que vulnerin els drets de les persones amb discapacitat.
Amb l'objectiu de protegir la seva salut mental, reben un curs per part d'una psicòloga d'emergències
S'espera que els altres 27 activistes espanyols de la flotilla arribin devers la mitjanit d'aquest dilluns a dimarts
La Guàrdia Civil espera els resultats de l'autòpsia, que determinarà si la víctima ha mort de manera natural o si es tracta d'un assassinat
L'home estaria implicat en un accident de trànsit en la rotonda del Fan cap a Mercapalma, a Palma, on ha mort un home de 31 anys