Tres persones ferides en un accident de trànsit a Valldemossa
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
La tomàtiga de ramellet autòctona és un dels productes que volen diferenciar
L’Associació de Varietats Locals ha iniciat un estudi per crear un distintiu comercial per als productes autòctons de Mallorca. Un dels productes que es volen identificar és la tomàtiga de ramellet, amb l’objectiu d’ajudar els consumidors a diferenciar-la de les varietats comercials híbrides.
En el marc d’aquest projecte, aquest dilluns a Manacor s’ha organitzat un tast de tomàtigues, durant el qual s’ha enquestat els participants per saber si les saben diferenciar o no.
Manel Pomar, representant de l’Associació de Varietats Locals, ha explicat que la varietat autòctona de tomàtiga de ramellet es caracteritza per la seva durabilitat i perquè té més acidesa i la pell més gruixuda. A més, també presenta més heterogeneïtat de formes i coloració que les tomàtigues híbrides.
A més de la tomàtiga de ramellet, el distintiu que vol crear l’Associació de Varietats Locals també identificaran la col borratxona, la carabassa llarga, el meló eriçó, el pebre ros i el julivert.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
Els fets haurien tengut lloc al despatx del docent i la Conselleria l’ha suspès de funcions fins a final de curs
S'hi ha duit a terme un simulacre i s'hi han fet obres de millora, limitades a aquest diumenge