El magistrat del Tribunal Constitucional Fernando Valdés ha estat detingut per un presumpte delicte de violència de gènere
Europapress
166El titular del Jutjat d’Instrucció número 42 de Madrid ha imputat Juan Manuel del Olmo, secretari de Comunicació de Podem i responsable de les campanyes de la formació morada per les presumptes irregularitats en els comptes del partit. També han estat imputats el tresorer i la gerent del partit.
Tots tres han estat citats en qualitat d’investigats el pròxim 20 de novembre després de la denúncia presentada per l’exmisser de Podem José Manuel Calvente. Estan acusats d’una presumpta malversació i administració deslleial, entre altres possibles delictes. A més el jutge ha requerit a Podem documentació de la comptabilitat i dels sous dels seus treballadors.
Les seves compareixences tindran lloc després que hagin declarat tant Calvente com Gloria Elizo, actual vicepresidenta tercera del Congrés i ex-responsable de l’equip legal de Podem, i Mónica Carmona, una altra de les antigues advocades del partit i que va ser acomiadada al desembre. Ambdues estan citades el pròxim 15 de setembre com a testimonis de refutació després de la denúncia presentada per Calvente.
Per altra banda, el magistrat del Tribunal Constitucional Fernando Valdés va ser detingut anit en el seu domicili de la localitat madrilenya de Majadahonda per un presumpte delicte de violència de gènere. Valdés, que va arribar al Constitucional l’any 2012 a proposta del PSOE, ha estat posat en llibertat després de declarar davant el jutge.
L'IES Sineu fa la primera bunyolada contra les violències masclistes
Consideren que són inviables les ràtios de professors per infants, que qualifiquen d'inassumibles
Els dos partits mantenen oberta la marca a altres forces polítiques i asseguren que estan en perill per mor de la inacció dels partits d'àmbit estatal i pel que qualifiquen d'allau migratòria