Un iot de 64 metres d’eslora encalla a una seca des Pujols, a Formentera
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament

"Som conscients que ha estat un procés llarg", ha dit el conseller Martí March, "però realitzable si hi ha voluntat política"
A Manacor s’ha inaugurat avui l’ampliació del CEIPIEEM Simó Ballester, que integra els estudis elementals de música en el currículum escolar en presència de la presidenta del Govern i altres autoritats. Les obres varen començar fa un any i han tengut un cost de prop de dos milions d’euros. El conseller d’Educació ha anunciat que la Conselleria destinarà 700.000 euros a dotar de professorat especialitzat aquesta escola pública, un referent a les Illes. Martí March també ha lamentat la tardança a tenir aquest projecte de centre enllestit.
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament
Segons assenyalen, la infraestructura condiciona el creixement d'un sector amb demanda, diuen, d'aquestes embarcacions recreatives de grans dimensions
Els protocols festius inclouen un règim sancionador que defineix les infraccions